If life gives you lemons, we make you lemonade.

We schrijven 1999, de tijd waarin we net afscheid namen van de floppy en we ijverig cd’tjes brandden. De tijd waarin Napster het levenslicht zag, we afscheid namen van de Gulden en de Euro ‘omarmden’. Het jaar waarin The Rolling Stones optraden in Groningen. Ook het jaar waarin Michael Boogerd de Amstel Goldrace won en Pietertje-kom-maar-effekes-wisselen van den Hoogenband 6 gouden medailles wint tijdens het EK zwemmen. 1999 was ook het jaar waarin de top2000 voor het eerst werd uitgezonden met – niet geheel verrassend – Prince op nummer 1.

1999 was ook het jaar waarin NeverSeen het levenslicht zag. Het jaar waarin het hele kantoor bezaaid lag met kleurpotloden, linialen, stiften, schetsen en papierpropjes. Wat begon als een bedrijfje waarin grafische vormgeving onze core business was, ontwikkelde zich gestaag door. En dat allemaal door die ene vraag: Waarom wil je dat eigenlijk? En die vraag heeft ons, maar vooral onze – inmiddels honderden – klanten heel veel verder gebracht dan aanvankelijk gedacht.

Met veranderende klantvragen maar ook door steeds verdere versterking van diepere en bredere kennis is NeverSeen 22 jaar later doorgegroeid tot een volwaardig merkenbureau met een vertrouwde focus op design.

Vormgeving is de basis, aangevuld met een netwerk van communicatie-, copy-, marketing-, online-, brandingspecialisten en zelfs businessconsultants. Hiermee tackelen we elke klantvraag. Meer aanmeldingen, sollicitanten, verkopen, brand awareness – wat jij wilt en wij stellen dan altijd de vraag: Waarom wil je dat eigenlijk? Zo dagen we jou uit en weten we zeker dat we samen op de juiste manier bouwen aan de toekomst van jouw merk.

We hebben de citroen omarmd. Waarom wilden we dat eigenlijk? Een citroen is een bijzondere vrucht. De citroen is namelijk de vrucht bij uitstek die twee kanten kent die heel goed bij ons passen. Een citroen is namelijk in eerste instantie gepercipieerd als zuur en onprettig. Echter tenzij je een citroen goed gebruikt, want dan is hij fris en een welkome toevoeging. Een merk bouwen is ook een kwestie van perceptie veranderen. Het is een uiteenzetting van de juiste condities, ingrediënten en contexten. Wij maken die receptuur, elke keer weer, op maat. En geloof ons, dat smaakt naar meer.

Wil je een voorproefje?